Kemaafan yang terindah gittueww

Jam 7.10am lokasi dari p17 nak menghampiri simpang p16.

Sebuah Axia hijau masuk terus ke kiri walau laluan dia dah tamat hampir masuk laluan kami.

Laki akka hon panjang.

Axia hijau tetiba signal kanan(walau xde laluan berenti)





Laki akka lalu tepi nampak axia turunkan tingkap, laki akka pun turunkan tingkap. Akka cuak. Kalu laki akka bertumbuk teruk gak mcm mana akka nak tag team. Arini pakai kain ketat. Tak bole nak buka kuda2 luas luas.



Axia tu pun jerit : minta maaf laaaa... (jerit ngan kerut kening ni tau)

Laki akka : sape yang minta maaf? (Pun jerit)



Akka ni nak tarik2 lengan laki akka. Dibuatnya derang kuar keta ajak bertumbuk padah gak ni. Bebudak ada kat blakang kang tengok sisi gelap dedi derang



Axia itu : Saya la. Saya la minta maaf.. (jerit juga. Muka siyes ni)

Laki akka. : haaa kalu gitu Sila la jalan (pun jerit)



Bengong dedua. Yang minta maaf dengan yg memaafkan pun dua dia macam nak bergaduh 不不不不不

1 termakan hasutan: